Wilt u een artikel ruilen of retourneren? 

Geen probleem. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Om uw artikel te ruilen heeft u de volgende mogelijkheid:

  • Stuur het product, indien mogelijk in originele verpakking, ongebruikt en onbeschadigd retour naar het volgende adres:

Krea2day
Waalstraat 10
3181ET Rozenburg 

  • U kunt het pakket, voor eigen rekening, retour sturen op een door u zelf te kiezen verzendwijze.
  • Wilt u ruilen? Geef dan tevens aan welk artikel u hiervoor in de plaats wilt ontvangen (naam, en productcode).
  • Mocht het vervangende artikel goedkoper zijn, dan storten wij het verschil aan u terug. Mocht het vervangende artikel duurder zijn, dan ontvangt u van ons een e-mail waarin de betaalinstructies vermeld staan.

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact met ons op zodat we samen met u de snelste en meest klantvriendelijke oplossing met u kunnen bespreken.

Telefoon: 06-51458124  
E-mail: info@krea2day.nl

Klachten

Hoewel wij er naar streven om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken, willen we u toch vriendelijk vragen om uw ongenoegen – indien aanwezig – kenbaar te maken. Van elke klacht kunnen wij leren en onszelf verder verbeteren.

Klachtenprocedure:

  1. Stuur uw klacht naar: info@krea2day.nl
  2. Geef het onderwerp aan van de klacht vergezeld van een eventueel ordernummer en artikelnummer.
  3. Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht, stuur indien mogelijk een digitale foto mee indien het een defect product betreft;
  4. Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.

Klachten worden binnen 3 werkdagen door ons behandeld. Afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen en een passende oplossing aandragen of met u bespreken.

Oneens met de uitkomst?

Mocht u, als consument, het oneens zijn met de uitkomst, dan kunt u dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk. Krea2day.nl  is lid van deze consumentenorganisatie die opkomt voor de rechten van consumenten die op afstand producten kopen via het internet.